Ajankohtaista

Kampanja

Meiltä vastaukset uutiskirjeitä koskeviin kysymyksiisi

 

Askarruttavatko uutiskirjeet? Meiltä saat vastaukset kysymyksiisi. Seuraavassa muutamia hyviä vinkkejä ja vastauksia tavallisiin uutiskirjeitä koskeviin kysymyksiin.   

Mikä on sähköpostiuutiskirje ja sen käyttötarkoitus?

Uutiskirjeellä tarkoitetaan digitaalista uutiskirjettä, jonka vastaanottaja saa sähköpostiinsa. Uutiskirje lähetetään sähköpostimarkkinointiin luodulla työkalulla. Uutiskirjettä voi käyttää moneen eri...

Kotisivut

Fi-verkkotunnuksiin muutos syyskuussa 2016

Jos olet itse rekisteröinyt fi-verkkotunnuksesi, olet saanut Viestintävirastolta sähköpostitiedotteen nimellä ”Tärkeä tiedote fi-verkkotunnustasi koskien”.  

Ilmoitus koskee 5.9.2016 voimaan tulevaa fi-verkkotunnusten muutosta. Aikaisemmin kaikki Suomessa rekisteröidyt yritykset ovat voineet rekisteröidä fi-verkkotunnuksensa suoraan osoitteessa www.domain.fi. 5.9.2016 jälkeen käyttäjä ei voi enää rekisteröidä tai hallinnoida fi-verkkotunnustaan suoraan...

Kotisivut

Kävijöitä kotisivullesi

Hienoista kotisivuista ei ole hyötyä ilman kävijöitä.

Kohtaamme usein yrittäjiä, jotka haluavat ostaa uudet kotisivut suurin odotuksin ja vaatimuksin.  Projekti etenee, ja kotisivujen valmistuttua asiakas huokaisee, että vihdoinkin tuli valmista. 

Mutta julkaisun jälkeen on edettävä markkinointivaihteeseen ja aloitettava jatkuva työ kävijöiden houkuttelemiseksi. Kalliista kotisivusta ei ole hyötyä, jos se ei vedä kävijöitä. Siksi on hyvin tärkeää...

Info

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Toimisto on suljettu 24.12.2015-4.1.2016
Sähköpostia vastaan satunnaisesti pyhäpäivillä. 

 

 ...

Kotisivut

Paljonko kotisivu maksaa?

Siinä yksi tavallisimmista kotisivuja koskevista kysymyksistä.  

Kotisivun hinta vaihtelee riippuen siitä, miten vaativia ja yksilöllisiä ratkaisuja haluat, ja paljonko olet halukas tekemään itse. Kotisivu voi maksaa nollasta sataantuhanteen euroa.   

...

Sosiaaliset mediat

Osa 4. Ilmoittaminen sosiaalisissa medioissa ja hakukoneissa

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi.

Entä sitten, kun kotisivut/sosiaaliset mediat pyörivät ja sisällön tuottaminen ja päivitykset ovat tulleet tavaksi? Seuraava vaihe voisi olla mainonta sivujen kävijämäärän lisäämiseksi. Päivitystoiminnan on siis kuitenkin oltava kunnossa, että kävijöiden houkuttelu olisi kannattavaa. Kävijät tekevät mielell...

Sosiaaliset mediat

Osa 3. Ylläpito ja palvelusopimus

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi.

Miten pitää yllä kanavia, saada kävijöitä ja heidät vielä palaamaan sivuille? Päivitysten on hyvä noudattaa tiettyä kaavaa yllätyspäivityksillä höystettynä. Kaavaa noudattaen perjantaisin voi esitellä esim. viikon asiakkaan/työn. Siten tiedät, mitä tehdä ja koska, ja asiakkaat tietävät, mit...

Sosiaaliset mediat

Osa 2 Sosiaaliset koodit

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi. 

Sosiaalisen median trendit tulevat ja menevät, mutta suuria muutoksia ei aivan lähiaikoina ole odotettavissa. Olemme jo astuneet ensimmäisen askeleen digitaaliseen maailmaan, eikä kehitys enää ole niin mullistavaa. Nyt lähinnä kehitetään strategioita niiden verkkojen hyödyntämiseksi, joissa päätetään olla aktiivisia.    ...

Sisältö

Miten yrityksesi viestii verkossa?

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi. 

 

Osa 1. Paranna sisältöä – tavoita enemmän juuri haluamiasi asiakkaita

Eri mediat ja kotisivut sallivat erilaisia tietomääriä, mutta tärkeintä ei ole määrä tai pituus vaan viestin sisältö ja tapa, jolla se välitetään. Lyhyt video yrityksen toiminnasta voi olla aivan yhtä hyvä puheen kanssa tai ilman...

Kotisivut

Vad är en responsiv hemsida?

Vad är en responsiv hemsida?

En responsiv hemsida betyder att layouten och innehållet på hemsidan anpassar sig enligt skärmupplöningen på den enhet du använder när du besöker hemsidan.
Idag surfar man via datorn, tv:n, mobiltelefonen och surfplattan. Om hemsidan inte är responsiv så är den oftast vara anpassad för dataskärmens storlek.
Hemsidan blir då för stor och klumpig i en mindre skärm som på en mobiltelefon eller på en...

Sähköinen kaupankäynti

Läs om erfarenheter av e-handel i Företagsnyckeln

E-handeln fortsätter även detta år som ett hett ämne och i senaste numret av tidningen Företagsnyckeln var temat just e-handel. Temat innehöll mycket nyttig info för småföretag som funderar på e-handel.
Bland annat hade Enitis produktchef Nina Hägen skrivit en artikel om hur e-handeln är idag med tips för småföretagaren som vill starta webbshop. Man kunde också läsa intervjuer med företag med flerårig erfarenhet av e-handel. Intervjuerna var gjorda med f...

Info

Palveluajat joulun ja uudenvuoden aikaa

Toimisto on auki 9-16 22-23.12., 2.1. ja 5.1.
Sähköpostia vastaan satunnaisesti pyhäpäivillä. 

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!...

Sähköinen kaupankäynti

Ge din webbshop en extra skjuts framåt

Under december månad har vi lagt fokus på att lyfta fram e-handeln och därför gjort en guide...

Sähköinen kaupankäynti

Marknadsföring av webbshop med liten budget

Vid all lansering ska man kalkylera för att kunna marknadsföra sin nya produkt eller tjänst, och webbshoppen utgör inget undantag. Vi kommer under december månad att publicera en liten guide med tips för marknadsföring av just webbshoppar. Detta är den första delen och vi kommer tipsa dig om de marknadsföringsknep som kostar dig minst men som ger stor avkastning tillbaka. 

...

Sähköinen kaupankäynti

Hur skall du marknadsföra din webbshop?

Att öppna e-handel är, rent praktiskt, ingen svår match. Man kommer överens med några leverantörer om teknisk lösning, produkter, betalning och frakt och så kan man öppna sin webbshop.

Vi kommer i december att publicera en två-stegs-guide med olika knep för marknadsföring av din webbshop.
Kika in i slutet av veckan för så presenterar vi tips på hur man med liten budget marknadsför sin webbshop. 

De flesta öppnar webbshop för att kunna nå fler kunder än...

Uutiskirje

Varför man inte skall skicka ut nyhetsbrev direkt från e-posten

  1. Den vanliga e-posten erbjuder inga möjlighet att designa nyhetsbrev personligt och snyggt. Mottagaren kan bli 
  2. ...

Kampanja

Hösterbjudande 500 st visitkort på köpet!

Är ert företag i behov av en ny hemsida men tiden räcker inte till? Av erfarenhet vet vi att företagare ofta har annat för sig än att skriva texter och översätta och fixa med bilder. Därför vill vi erbjuda er en smidig helhetslösning som ett alternativ. Vid beställning av paketet före 31.10.2014 så får man dessutom 500 visitkort på köpet!

I paketet ingår:
- Grafisk layout och tekniskt programmering
- En reporter skriver texter...

Info

Loma-ajat

 

Enitin toimisto on suljettu 27.6-4.8.2014 välisen ajan. 
Sähköposteihin vastaamme pienellä viiveellä myös loman...

Sisältö

Tips när man skall välja reklambilder

När vi möter kunder och skall sätta ihop t.ex. en hemsida eller ett nyhetsbrev så är det vanligt att kunden säger att de inte har några passande eller fina bilder. Det har vi full förståelse för eftersom folk allmänt har höga krav på bilder idag. Det är få företagare som har tid och kunskap att samtidigt som han utför sitt arbete hinner fotografera sina verk och sedan retuschera bilderna.

Därför är det tur att vi har så bra bildbanker på internet idag....

Sisältö

Anna meille tarina. Nyt sisältö ratkaisee!

Maailman suurimmat mainostajat keskittyvät nyt kanavien sijaan sisältöihin.

Brändien pitää luoda omia sisältöj...